Η WaterSupply.gr μπορεί να αντικαταστήσει ένα προϊόν που παραλάβατε το οποίο είναι ελαττωματικό από την κατασκευή του κατά την κρίση μας. Πρέπει ο πελάτης να μας ενημερώσει εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στην έδρα μας βαρύνουν αποκλειστικά εσάς αρχικά, και εφόσον αποδειχθεί ότι είναι όντως ελλαττωματικό, παραλαμβάνετε νέο προϊόν με όλα τα έξοδα αποστολής (συμπεριλαμβανομένων των αρχικών) να βαραίνουν αποκλειστικά εμάς. Η επιστροφή πρέπει να γίνει μόνο με Γενική Ταχυδρομική, εκτός και αν κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας συνεννοηθεί αλλιώς.
Παρακαλούμε, σεβαστείτε αυτές τις απλές οδηγίες προκειμένου να εξυπηρετηθείτε το συντομότερο δυνατόν. Εάν έχετε κάνει την παραγγελία σας μέσω internet, παρακαλούμε να γίνει και η “αίτηση” της επιστροφής online.
Σε περίπτωση λάθος παραγγελίας του πελάτη, συνετό θα ήταν να υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία, προκειμένου να αντικατασταθεί το προϊόν. Σε αυτή τη περίπτωση τα έξοδα θα πρέπει να βαρύνουν τον πελάτη. Δεν θα μπορέσουν να γίνουν δεκτές επιστροφές σε προϊόντα που δεν κρατούνται στο απόθεμά μας, και έρχονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας για τον πελάτη.
Σε περίπτωση που ως εκ λάθους της WaterSupply.gr σχετικά με ένα προϊόν το οποίο εστάλη και δεν ταιριάζει με αυτό που παραγγείλατε, επικοινωνήστε ΑΜΕΣΑ μαζί μας και ΜΗΝ το χρησιμοποιήσετε καθώς ΔΕΝ θα μπορεί να γίνει επιστροφή. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην εργοστασιακή συσκευασία και κατάσταση, ακόμα και εάν πρόκειται για λάθος της WaterSupply.gr στην αποστολή, καθώς προϊόν που έχει χρησιμοποιηθεί δεν γίνεται αποδεκτό επιστροφής.
Στη WaterSupply.gr είμαστε σίγουροι για την καλύτερη δυνατή συσκευασία κάθε μιας παραγγελίας. Παρόλα αυτά, έως να φτάσει το δέμα σε εσάς, μεσολαβεί η μεταφορά της Courier. ΠΡΙΝ παραλάβετε και υπογράψτε, ελέγξτε τη συσκευασία που παραλαμβάνετε. ΜΟΝΟ σε περίπτωση που βλέπετε ότι η συσκευασία έφτασε στα χέρια σας κακοποιημένη σε ένα η παραπάνω σημεία, θα πρέπει κάτω από την υπογραφή σας να υπογράψετε “με επιφύλαξη”, ανοίγοντας το δέμα μπροστά στον μεταφορέα. Εφόσον δείτε και δείξετε ότι έχει προκληθεί ζημιά στο προϊόν, οφείλετε να καλέσετε αμέσως την μεταφορική εταιρία και να το δηλώσετε. Στη συνέχεια, η μεταφορική εταιρία θα σας ενημερώσει για τις ενέργειες που μπορούν να γίνουν. Εάν ΔΕΝ το κάνετε αυτό, δυστυχώς χάνετε το οποιοδήποτε δικαίωμα για αποζημίωση κλπ.
Η εταιρία WaterSupply.gr ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ για τυχόντα τυπογραφικά λάθη σε κάποια περιγραφή του προϊόντος και όπου υπάρχει κάτι που δεν θεωρείται ξεκάθαρο, σας συμβουλεύουμε να μας καλείτε στο +thl να ενημερώνεστε αναλυτικά ή να ανατρέχετε στη σελίδα του επίσημου κατασκευαστή. ΔΕΝ θα γίνεται δεκτή όποια επιστροφή προϊόντος που μπορεί να σχετίζεται με τυπογραφικό λάθος στην περιγραφή του προϊόντος (εφόσον αυτή δε διαφέρει από την επίσημη περιγραφή στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή του κάθε προϊόντος).
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.